Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

English Francais Auf Deutsch Espanol

luni, 3 octombrie 2011

Braul Maicii Domnului m-a vindecat - La Ceinture de La Très Sainte Vierge m'a guéri-Der Gürtel der Seligen Jungfrau Maria hat mich geheilt - Jungfru Marias bälte botade mig

(Română) Acum cateva zile am facut o vizita la manastirea Kato Xenia din Grecia. Maica stareta mi-a daruit o panglica atinsa de Braul Maicii Domnului care se gaseste in manastire. Raceala care ma chinuia a fost alungata pe loc in chip miraculos. Daca ati avut o experienta similara la Kato Xenia va invit sa mi-o impartasiti.


(Svenska) För några dagar sedan besökte jag klostret Kato Xenia i Grekland. Abbedissan gav mig ett band som var rört med bältet av Jungfru Maria som finns det i klostret. Förkylningen som plågade mig försvann mirakulöst. Om du hade en liknande upplevelse på Kato Xenia, skulle jag bjuda dig att dela med mig också.



Poza Braul Maicii Domnului


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adăugaţi un comentariu/Add a comment

 

Statistici



Display Pagerank

Totalul afisarilor de pagina

Votati-ne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...