Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

English Francais Auf Deutsch Espanol

sâmbătă, 31 martie 2012

Misterele celui mai scump magazin de fructe din lume – The Mysteries of the Most Expensive Fruit Shop in the World


 (Română) Magazinul Senbikiya din central capitalei nipone, Tokyo, vinde numai fructe perfecte. A oferi fructe în dar este un obicei consacrat în Japonia. Dar fructele nu trebuie să aibă sub nicio formă defecte. Cultivarea lor se face cu mare atenţie până la cele mai mici detalii. În magazinul Senbikiya clienţii sunt întâmpinaţi cu muzică clasică, vânzătorii sunt foarte politicoşi, se înclină pentru a lua comanda, spune corespondentul BBC din metropola japoneză. Ushio Oshima, care face parte din a şasea generaţie a familiei care a pus pe picioare afacerea cu fructe în secolul XVII i-a făcut destăinuiri senzaţionale. La început preţurile au fost ieftine, până ce soţia proprietarului din a doua generaţie a înţeles că banii se pot face printr-un “business model”. Acum, Senbikiya este cel mai scump magazin de fructe din lume. Aici se vând mere de mărimea unui cap de copil cu 2.100 yeni (84 lei), bucata, căpşuni Queen cu 6.825 yeni (272 lei), kilogramul, din care se cumpără chiar şi în zilele proaste 50 de lădiţe. Se oferă de asemenea şi pepeni perfecţi, care costă 34.650 yeni (1.384 lei), pentru trei bucăţi. “Suntem specializaţi pe vânzarea de fructe ca daruri. Aşa că este obligatoriu ca acestea să arate perfect”, a dezvăluit Oshima. Japonia are două sezoane în care se fac daruri, vara şi iarna. Membrii familiei fac schimb de daruri, dar tradiţia merge şi mai departe. Oamenii oferă daruri pentru a-şi exprima gratitudinea, de exemplu pentru şefii lor. Companiile oferă adesea daruri clienţilor şi partenerilor de afaceri. Şi în pieţele nipone fructele nu au niciun cusur.


 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adăugaţi un comentariu/Add a comment

 

Statistici



Display Pagerank

Totalul afisarilor de pagina

Votati-ne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...