Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

English Francais Auf Deutsch Espanol

miercuri, 5 martie 2014

Există viaţă după moarte!” Ce a văzut un bărbat în moarte clinică


Brian Miller, în vârstă de 41 de ani, a avut o experienţă « aproape de moarte », când inima i s-a oprit pentru 45 de minute.
De profesie curier, acest bărbat din Ohio, SUA, a fost practic mort pentru aproape o oră.
Miller a povestit ulterior experienţa pe care a trăit-o în acest timp. „Singurul lucru pe care mi-l amintesc este că am început să văd o lumină şi am început să merg spre lumină”, a spus el. În timp ce mergea s-a întâlnit cu soacra sa, care murise recent. „A fost cel mai frumos lucru când am văzut-o. A fost ca şi când aş fi văzut-o pentru prima oară în viaţă. Părea atât de fericită. Mi-a luat braţul şi mi-a spus: „Nu e vremea ta. Nu trebuie să fii aici. Trebuie să te ducem înapoi. Ai lucruri de făcut acasă”, a adăugat Miller. Puţin mai târziu, s-a întâlnit şi cu socrul lui. „Soţul ei, Jack, mi-a făcut cu mâna şi mi-a zâmit. Şi mi-a zis să plec acasă. Şi m-am întors”, a mai spus bărbatul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adăugaţi un comentariu/Add a comment

 

Statistici



Display Pagerank

Totalul afisarilor de pagina

Votati-ne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...