Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

English Francais Auf Deutsch Espanol

marți, 11 martie 2014

Singurul om din lume care susţine că întinereşte în loc să îmbătrânească datorită unui tratament ultramodern


Mogulul din lumea modei Peter Nygard susţine că investiţiile sale în cercetarea celulelor stem ar fi dat deja rezultate în tratarea îmbătrânirii.
Peter Nygard
Miliardarul,

de 70 de ani, care trăieşte în Bahamas, a spus recent că un tratament cu celule stem pe care l-a urmat în ultimii patru ani ar fi dus la reversul procesului de îmbătrânire în corpul său. Nygard susţine că literalmente devine mai tânăr pe zi ce trece. "Celulele stem sunt folosite împotriva îmbătrânirii şi Universitatea din Miami realizează un studiu pentru a dovedi acest lucru. Cercetătorii se uită la mine şi constată că într-adevăr am început să întineresc", susţine Nygard. Miliardarul a investit milioane în cercetarea celulelor stem şi caută să creeze un nou dispozitiv în viitorul apropiat. "Am început să mă preocup de celulele stem când am vrut să găsesc un tratament pentru mama mea pe care o iubesc foarte mult şi medicina occidentală nu a fost capabilă s-o vindece. Dacă aş fi descoperit celulele stem cu un an înainte, cred că ea ar mai fi aici cu mine", a ţinut să sublinieze el.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adăugaţi un comentariu/Add a comment

 

Statistici



Display Pagerank

Totalul afisarilor de pagina

Votati-ne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...