Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

English Francais Auf Deutsch Espanol

sâmbătă, 22 aprilie 2017

Miracole cu totul ieșite din comun

Statuia Fecioarei Maria a început să plângă recent într-o biserică din Paraguay. O enoriașă tânără a leșinat de emoție, scrie ”Daily Mirror”. Toți credincioșii au fost șocați când ao observat miracolul și au reușit să filmeze întâmplarea cu totul neobișnuită. ”M-am dus la biserică și am văzut apă într-unul din ochii statuii. L-am chemat pe soțul meu și i-am zis, uite plânge! Apoi mi-am luat telefonul mobil și am filmat”, a povestit Zully de Meaurio. Minunea a avut loc în biserica Santa Librada din orașul Villarrica, sudul Paraguayului. ”Vrea să ne rugăm! Vrea să ne rugăm!”, a spus o femeie. Zully a început să plângă și a chemat toți vecinii din zonă să vadă miracolul. ”Sper ca ceea ce s-a întâmplat să aducă pace”, a spus una dintre vecine. Fenomenul va fi cercetat de experții în miracole de la Vatican. Un alt miracol extraordinar a fost înregistrat recent într-o biserică din orașul Rafaela, Santa Fe, Argentina. O bucată de pâine sfințită (n.r. hostie, azima pe care catolicii o folosesc la împărtășanie) a început să sângereze în timpul rugăciunilor. Fenomenul cu totul ieșit din comun a avut loc în biserica unui centru de dezintoxicare pentru dependenți al orașului. Preotul Alcides Suppo și episcopal Luis Fernandez au trimis pâinea sfințită la Vatican, în Roma, Italia, pentru a fi analizată de experți pentru a decide dacă a fost o adevărată minune. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adăugaţi un comentariu/Add a comment

 

Statistici



Display Pagerank

Totalul afisarilor de pagina

Votati-ne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...