Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

English Francais Auf Deutsch Espanol

vineri, 6 octombrie 2017

O dovadă a existenței îngerului păzitor

Harold Battschitz din Iowa, SUA, a dezvăluit câteva experiențe care l-au făcut să-și dea dea seama că a fost salvat miraculos de îngerul său păzitor.
”Ceea ce mi s-a întâmplat în timp ce eram într-o minidubă împreună cu colegii nu-mi va ieși niciodată din cap. Eram șase în mașină, stăteam pe rândul din spate. Ne-am oprit la o traversare, unde am stat un minut sau două. Șoferul și pasagerii se uitau pe hartă și încercau să găsească drumul spre destinație. GPS-ul nu era încă inventat. Eram cu capul îngropat în reviste în timp ce discutau aprins despre direcția în care să mergem. Deodată am simțit duba împotmolindu-se brusc din cauza unei frâne după care am început să ne rostogolim. La un moment dat am țipat STOP și șoferul a apăsat puternic frâna. Un camion care mergea cu viteză a fost cât pe ce să ne lovească. Milimetric coliziunea nu a avut loc. Dacă nu strigam, am fi fost omorâți. Dar este ciudat că nici nu am văzut niciodată camionul. Nu am luat conștient decizia de a striga. Totul a fost involuntar. Cumva, cineva a făcut totul ca să ne salveze de la dezastru. Când le-am spus celorlalți că nu am văzut camionul, nu m-au crezut. Nici acum nu mă cred”, spune americanul, convins că îngerul păzitor l-a făcut să strige, făcându-l pe șofer să frâneze la timp, și l-a ajutat să nu vadă camionul ca să nu se sperie. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adăugaţi un comentariu/Add a comment

 

Statistici



Display Pagerank

Totalul afisarilor de pagina

Votati-ne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...