Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

English Francais Auf Deutsch Espanol

joi, 14 decembrie 2017

Cine este Satana?

”Satana este printre noi și este mai deștept decât tine”, avertizează liderul Bisericii Catolice, Papa Francisc, scrie ziarul britanic ”Daily Star”.
Într-un interviu care dă fiori, Suveranul Pontif a spulberat idea că satana, sau diavolul, ar fi o ființă fictivă. În schimb, a spus că posedă puteri întunecate și îi ispitește zilnic pe oameni. ”Sunt convins că nimeni nu trebuie să converseze vreodată cu satan, dacă o face, e pierdut. E mai inteligent decât noi și ne va da peste cap, ne face să o luăm razna. Pretinde mereu a fi politicos- face asta cu preoții și episcopii. Așa intră în mintea omului. Dar asta sfârșește rău, dacă nu-ți dai seama ce se întâmplă la timp. Trebuie să-i spui: pleacă!” Papa se referă adesea la diavol când se adresează enoriașilor la Vatican și în mod regulat angajează exorciști ca să îndepărteze spiritele rele. Experții l-au combătut mereu pe papa care susține existența lui Satan și ale vieții după moarte. Însă oamenii aduși la viață din moarte clinică au povestit lucruri uluitoare care îi contrazic pe aceștia și întăresc ce spune Suveranul Pontif. ”Am văzut paramedicii de deasupra. Se panicau fiindcă erau convinși că sunt mort”, a spus unul dintre aceștia. ”Sufletul meu s-a îndepărtat apoi și a călătorit în Rai, unde mi s-a spus nu e vremea ta acum, trebuie să te întorci să faci ceva important. M-am trezit din nou în corp în ambulanță și am simțit o durere cum nu am simțit vreodată înainte”, a adăugat aceasta. Să fi fost cel rău în femeia care a aruncat acea fată la metrou și a ucis-o? Era îmbrăcată în haine negricioase și părea a avea mintea răvășită. Să fi fost tulburată de cel rău?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adăugaţi un comentariu/Add a comment

 

Statistici



Display Pagerank

Totalul afisarilor de pagina

Votati-ne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...